Ru
Bakı
USD
EUR
GBP
RUB

Elektron imza sertifikatının onlayn sifarişi sadələşdirilib

news photo

31.10.2017 19:25 // Cəmiyyət

<h1>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Milli Sertifikat Xidmətləri Mərkəzi Azərbaycanın ayrı-ayrı bölgələrindən edilən müraciətləri nəzərə alaraq Elektron-imzanı əldə etmək üçün onlayn müraciət sistemini daha da sadələşdirib.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyindən Trend-ə verilən məlumata görə, vətəndaşlar, fiziki və hüquqi şəxslər Elektron imza sertifikatını Qeydiyyat Mərkəzlərinə getmədən “Elektron hökumət” portalından yaxud e-imza.az saytından onlayn müraciət edərək sifariş edə bilərlər.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Bunun üçün ilk növbədə “Elektron hökumət”portalına (www.e-gov.az) daxil olub &quot;E-xidmətlər&quot; menyusundan “Bütün xidmətlər” bölməsini seçmək lazımdır.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Sonra qurumların içərisindən Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi seçilir və xidmətlər arasından “Vətəndaşlar üçün elektron imza sertifikatları sifarişi” xidməti seçilir.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Açılan səhifədə E-müraciət üçün müqavilə şərtləri ilə tanış olub, səhifənin aşağı hissəsində «İstifadəçi qaydalarını qəbul edirəm» xanasını işarələyib, «DAVAM ET» düyməsini sıxmaq lazımdır.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Daha sonra “FİN məlumatlarını” gətir xanasını seçməklə, FİN-ə uyğun məlumatlar avtomatik olaraq tamamlanacaq.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Digər tələb olunan xanalar tamamlandıqdan sonra elektron imza sertifikatının daşıyıcısını seçib, (USB-token, Smart Kart) “təsdiqləyin” düyməsini sıxmaqla müraciəti göndərmək mümkündür.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Qeyd edək ki, vətəndaş sifariş etdiyi elektron imza sertifikatını &quot;Azərpoçt&quot; MMC-nin poçt filiallarında yerləşən Qeydiyyat Mərkəzlərindən ala bilər. Bu Qeydiyyat Mərkəzləri Bakı şəhərində və Respublikanın bütün regionlarında mövcuddur.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Sertifikatı götürmək üçün şəxsiyyət vəsiqəsinin təqdim olunması vacibdir.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Qeyd edək ki, hazırda Milli Sertifikat Xidmətləri Mərkəzi Elektron imza sertifikatını 2 daşıyıcıda təqdim edir.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Smart Kart daşıyıcıda – Elektron imza sertifikatları kartda təqdim olunur.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">USB daşıyıcıda – Elektron imza sertifikatları USB formasında olan (fləş karta oxşar) Tokenlər vasitəailə təqdim olunur.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Elektron imza sifariş edən vətəndaş sifariş edəcəyi sertifikat daşıyıcını müəyyənləşdirdikdən sonra (Smart Kart, yaxud USB token) birini seçib, ödəniş edərək müraciətini göndərir.</font></p>

<p><font size="2" style="font-weight: normal;">Onu da qeyd edək ki, Smart Kartı seçmiş vətəndaş kart oxuyucunu da həmin səhifədən sifariş edə bilər. USB Token isə kompyuterə birbaşa qoşulduğundan kart oxucuya ehtiyac yoxdur.</font></p>

</h1>

Digər xəbərlər

Xəbər lenti

Sabah Bakıda 34 dərəcə isti olacaq

Kolleclərə ixtisas seçimi davam edir

Bizə qoşulun

facebook
facebook
facebook
Gənclər Paytaxtı
Salto Youth
Tehsil Nazirliyi